Dag 17 Laatste dag Ballito

16 augustus 2013 - Ballitoville, Zuid-Afrika

Vrijdag 16 augustus 2013

De hele dag heerlijk  gerelaxed op het resort hier en dus weinig te vermelden behalve dan dat het goed gaat met Puck. Ze had vandaag een rolstoel te leen gekregen, zodat we d'r mee naar het strand en de zwembaden konden nemen. Ze is ook  een paar keer kort het water in geweest. Jente heeft zich steeds als een echte grote zus over Puck ontfermd. Ze vonden het allebei maar wát interessant zo met een rolstoel! Vanavond de pleister voor de eerste keer verwisseld en het ziet er allemaal heel goed uit.

Morgen alweer naar onze laatste bestemming Drakensbergen. Van dit luxe hotel naar weer een primitiever hutje. Het vriest daar nu 's nachts zo'n 5 graden brrrr dus we zijn benieuwd. Het zal best weer even omschakelen worden. We krijgen daar zelfs géén ontbijt, maar ach.. We hebben hier weer voldoende reserves opgebouwd, voor zover die al niet aanwezig waren!

Aan een internetverbinding zal het ook wel ontbreken, dus het zal de komende dagen weer even "stil" zijn rond The Big Five.
Als alles goed gaat duiken we dinsdagochtend weer op in ons ouwe vertrouwde kikkerlandje en gaan we daar nog lekker nagenieten van deze droomreis.

1. Mariska:
    17 augustus 2013
    Wat hebben jullie mooie dingen gezien op deze super gave reis! Heel veel plezier de laatste dagen en alvast een goede reis terug.
  2. Monique:
    hallo dames!
    geniet van de laatste dagen, Puck laat je maar goed verzorgen en verwennen ;).
    Veel plezier en alvast een goede terug reis gewenst en hier dan nog lekker nagenieten van jullie super mooie reis!!!
    groetjes,
    Monique, xxx
  3. Monique:
    17 augustus 2013
    juist de laatste serie foto's bekeken............prachtig!!! mooi genomen echt geweldig!!!
    doei!
    xx
  4. Paulien:
    17 augustus 2013
    Nog even genieten en extra kusje voor Puck. Goeie reis terug.x
  5. Margo:
    17 augustus 2013
    Hallo allemaal ik lees net het verslag van gisteren en over puck wist daar niets van net het enige dat ik heb over ge slaan ons Brenda gebeld die wist het ook niet zij weer terug gebeld in verslag 15
  6. Wim Brenda en Jaimy:
    17 augustus 2013
    hey schattekes, wat een super reis en die foto's geweldig ben benieuwd naar de rest.
    lekker nog effe genieten in dat hutje ach en met wat rose en een dansje heb je het zo warm.
    Hele goeie reis terug, dikke xxx
    en een blaf,lik en poot van Bailey en Teun want die zitten met zijn tween Nikita weer achterna
  7. MANSI:
    17 augustus 2013
    Wat een SUPER mooie foto's. Echt indrukwekkend ( zelfs hier achter de pc :-) ). Geniet van de laatste dagen !! X
  8. Margo:
    18 augustus 2013
    Hallo puck gaat het al weer een beetje beter met je voed je fijn dat ze je goed konden helpen en jente ook al nou lieverds veel liefs ook aan de rest en een goede thuis komst hvj xxx xxx
  9. Jolanda, Hans en Mylène:
    18 augustus 2013
    Intens genoten hebben we van jullie blogs. De foto's maakten ons stil. Wat heeft de aarde toch prachtige bewoners. Daar moeten we heel zuinig op zijn. Voor straks een behouden thuiskomst en tot horens. Liefs van Jo, Hans en Mylene. Extra knuffie voor Puck dr zere voetie.
  10. Anneke,Ton:
    18 augustus 2013
    Wat een schitterende reis en de fotooooooooos enorm,liep wat achter met het lezen,maar dan is het ook dubbel genieten ,moeders hield me telefonisch op de hoogte.Ook hier kan je internet problemen hebben,Peter weer terug van vakantie ,dus het werkt weer pfffff,hoop dat alles met Puck weer goed is gekomen?knuffels en xxxxx ps.heerlijk ff "stilte"hé geniet er van,want thuis willen we nog veel meer horen en zien.
  11. Bianca:
    18 augustus 2013
    Wat een bikkeltje ben je toch Puck. Wat een super zorgzame zus die Jente. Nog ff genieten en alvast een goede terugreis allemaal. Ben superbenieuwd naar al jullie ervaringen en de rest van de foto's.
    Dikke kus Johan en Bianca
  12. Tante Jose en Ome Wil:
    19 augustus 2013
    We hebben genoten van jullie verhalen en prachtige foto´s
    we wensen jullie een goede terugreis en gauw tot ziens
    groetjes
  13. Elles van Leeuwen:
    19 augustus 2013
    'Even' zo na m'n vakantie bijgelezen en foto's bekeken. Balen voor Puck, maar fijn dat het goed gaat. Heb je ook nog een stoer ziekenhuisverhaal uit Afrika zeg!
    Deze reis is nu echt zo'n once in a lifetime experience die jullie nooit meer vergeten, super allemaal! Goede reis terug, welkom in Nederland, ben benieuwd wat je daarover op een blog zou schrijven...
  14. Ilonka:
    21 augustus 2013
    Hoi allemaal,

Liep net zoals mijn moeder ook achter (zal wel genetisch bepaald zijn!). Het ziet er allemaal fantastisch uit. De foto's zijn inderdaad heel erg mooi. Jammer dat jullie alweer aan het eind van de reis komen. Ik hoop dat jullie gluhwein of jagertee hebben meegenomen, altijd lekker bij min 5!

Veel plezier daar nog.

gr. Ilonka.
  15. Liek:
    22 augustus 2013
    hello dames wat een spannende verhalen erg leuk om te zien en te horen wat jullie meemaken en zien.
    het ga je goed en nog veel plezier.

gr angelique
  16. Liek:
    22 augustus 2013
    foutje ik zie dat jullie mooie reis er alweer opzit.