Happy birthday René

7 augustus 2014 - Ćunski, Kroatië

Gisteren hebben we de verjaardag van René gevierd. Gelukkig was het voor Jente en mij nog gelukt om leuke cadeautjes te vinden. Het is niet heel gemakkelijk om voor René een verjaardagsontbijt te organiseren omdat zij meestal rond 06.00 uur al buiten loopt. Gelukkig sliep ze dit keer nog om 06.30 uur zodat ik snel kon gaan douchen en om 07.00 uur in de winkel was voor lekkere broodjes.
Na het douchen snel Jente wakker gemaakt en samen de slingers opgehangen en de feestelijke ontbijttafel gemaakt. Tussentijds was René natuurlijk al lang wakker maar die hebben we naar de douche gestuurd.

Het was gelukt, en de cadeautjes waren ook zeer geslaagd. Van Jente heeft René een gouden dolfijntjes voor aan haar ketting gekregen en tevens een leuke zeilarmband. Van ondergetekende een mooie glazenzeilboot en een massage aan het strand. Om 10.00 uur stond de masseuse klaar om een heerlijke rug, nek, schouder massage te geven.

'S middags zijn we naar een andere standje gereden waar het bedoeling was om te gaan surfen. Helaas dit ging niet meer lukken. Dus staat het surfen voor vandaag op het programma. Na het zonnen en zwemmen hebben we met z'n allen lekker gebarbecued en heeft René op ijscoupes getrakteerd.

Vandaag is de laatste dag samen. Morgen rijden wij vroeg weg om vroeg de Ferry te halen om van het eiland af te komen. De bedoeling is dat we via Italië terugrijden. Hoe precies weten we nog niet. Maar waarschijnlijk zijn we na het weekend wel weer in de buurt. Dan gaan we samen met Nini, Els en Puck nog een weekje kamperen. Waar weten we nog niet, we laten dat een beetje van het weer afhangen.

Kroatië was in ieder geval zeer geslaagd. Wat een mooie kusten en baaitjes zijn er hier. Ik heb jullie nog geen update van het weer gegevens. De zon schijnt zeker maar vandaag is al weer de derde dag dat er een storm rond waait. De Bora geheten. Langzamerhand worden we wel een beetje gek van dat geruis om onze oren de hele tijd. Het strandje waar we zo naar toe gaan ligt aan de andere kant en ligt gelukkig beschutter zodat we even verlost zijn van de de harde wind.

Onze  volgende bestemming gaan jullie wel weer lezen!

1. Monique:
    7 augustus 2014
    Een fijne verjaardag gehad met z'n allen, sjiek! en van wie zou Rene dat vroege opstaan toch hebben.....???......zo vader ....zo dochter..... goede terug reis gewenst en wie weet zien we ons de 24e. Groetjes, xxx