Een nieuw avontuur Kroatië 2014

12 juli 2014 - Rotterdam, Nederland

Over 2 weekjes begint ons nieuwe avontuur. Samen met Evi, Lisa, Helen en Saskia gaan we weer een rondreis maken. Dit keer is de bestemming Kroatië, met als één van de hoogtepunten een spannend zeilavontuur.

De voorbereidingen zijn natuurlijk in volle gang. Nieuwe bikini of badpak, leuke nieuwe shirtjes enz.  Gelukkig is de uitverkoop begonnen! De bus nog even naar de garage voor een vakantiebeurt en alle kleding die mee moet wassen en vooral vast lekker voor genieten.

Het wordt weer een zeer afwisselende reis.

De eerste week gaan we via Oostenrijk-Karintië, naar het Nationaal park Plitvice in Kroatië. Als we de foto's moeten geloven is het daar een waar paradijs. Vandaar uit rijden we naar Zadar, meer zuidelijk om op zaterdag op ons mooie zeiljacht in te schepen voor vast weer een geweldige zeilweek. Met die grote meiden van ons moet dat zeker lukken.

Na de zeilweek hebben we nog een week met z'n allen en zullen we vanuit Zadar met de Ferry naar Losinj te varen om daar 4 dagen te kamperen en dan gaan we nog 3 dagen naar het eiland Cres en Krk, om lekker te luieren, te snorkelen en heerlijk uit te rusten.

Dan zitten de 3 weken samen erop en gaat de andere familie richting huis en wij?

Wij gaan op ons gemak terug en als het goed is treffen we Nini, Els en Puck ook nog ergens om samen hen ook nog even vakantie te vieren!

1. Tante Jose en Ome Wil:
    we gaan jullie volgen
    we wensen jullie nu al veel plezier
  2. Julie en Peter:
    12 juli 2014
    Dat ziet er alvast goed uit,dames! We gaan met jullie meegenieten! Héle fijne vakantie!
  3. Monique:
    12 juli 2014
    Hallo dames, Leuk om weer een reisverhaal te volgen van jullie! succes met de voorbereidingen en alvast een goede reis en hele fijne vakantie gewenst. Monique xx
  4. Wim Brenda en Jaimy:
    13 juli 2014
    Hey meiden, dat gaat ook een leuk avontuur worden wij gaan jullie volgen hoor. Alvast veel plezier met de voorbereidingen
  5. Margo:
    23 juli 2014
    Leuk dat ik jullie reis kan volgen een heel fijne tijd daar liefs Jeanne xxx