Nog ruim 3 weken en dan is het zover!

8 juli 2013 - Rotterdam, Nederland

Het gaat opschieten!! De meiden moeten nog 2 weken naar school en dan is het ook voor hen vakantie. De twee maanden lange vakantie is voor Nini en Els dit weekend al begonnen. We zouden dan ook rustig verder gaan met de reis plannen, maar zon en drank hebben roet in het eten gegooid. Juist ja, we hebben ons suf geborreld en de braai maar weer eens gebruikt op de camping in Delft. What à Life...

Natuurlijk weten we waar we allemaal heen gaan, maar onderweg en op locatie moeten we echt nog keuzes maken. Er is zoveel te zien. Maar met z'n zessen gaat dat prima lukken. Alles op zijn tijd!

1. Marry:
    19 juli 2013
    hallo vakantie toeristen wat leuk zo reisblog, wij maken af en toe ook zo grootte reis maar de voorbereidingen zijn bijna net zo leuk als de reis zelf. gaaf hoor. heel veel plezier
  2. Saskia Heniger:
    31 juli 2013
    Hoi Meiden,
    Heel veel plezier in het verre Zuid-Afrika! We zullen jullie blog volgen en natuurlijk zien we graag mooie foto's!