Nog twee nachtjes slapen!!!!

29 juli 2013 - Rotterdam, Nederland

Nog 2 nachtjes slapen en dan gaat de reis echt beginnen. Het shoppen is achter de rug, alle safari kleding ligt al in de koffers, nog de laatste was doen en de koffers verder inpakken, en dan kunnen we echt weg.

Eigenlijk kunnen we helemaal niet meer wachten, zo'n zin hebben we erin. Maar ja geduld is een schone zaak!

Het volgende verhaal komt als het goed is uit Afrika!

1. Monique:
    Hoi allemaal,

Ik wens jullie een goede reis en een super mooie vakantie toe!! geniet ervan en ik kijk uit naar de reisverhalen en foto's.
    groetjes,
    Monique xx
  2. Marlies:
    29 juli 2013
    Heel veel plezier, ben benieuwd naar jullie reisverslagen. Ga jullie volgen!
    Grtjs, Marlies
  3. Gijs:
    Lieve allemaal,

Ik hoop dat jullie veel lol krijgen in Afrika en als je echt de big5 tegenkomt, doe ze dan de groeten van Gijs!;-) XXX
  4. MANSI:
    He lieve vrienden,
    Geniet en beleef veel mooie dingen! We kijken uit naar de verhalen en foto's.
    Kus van ons.
  5. Jolanda:
    29 juli 2013
    Heel veel plezier en geniet !!! pas op voor de wilde dieren hihi. dikke knuffel van ons allemaal !!!
  6. Yvonne & jan:
    29 juli 2013
    Hey jongens, heel veel plezier. Lekker genieten... en pas op voor de spinnen, hahahaha geintje..... voorzichtig en we zien de foto's wel verschijnen. liefs van ons
  7. Bianca:
    29 juli 2013
    Hoi hoi nou super veel plezier allemaal lekker genieten een goede vlucht en veel foto's maken. Dikke kus van ons
  8. Jeanine:
    29 juli 2013
    Wordt vast geweldig...goede reis, ik houd het maar bij 'gewone' poezen?!?
  9. Marian:
    30 juli 2013
    Veel plezier samen en een goede reis. Wacht nieuwsgierig op het volgende verhaal :-) xxxx
  10. Linda:
    Jambo meiden,
    Heel veel plezier in het fantastische Afrika, ik kijk uit naar jullie reisverhalen.

Groetjes Linda
  11. Sonja:
    30 juli 2013
    Wat gaaf om jullie reis vanuit ons kikkerlandje te mogen volgen! Heel veel plezier!
  12. Henk en Riet:
    30 juli 2013
    voorzichtig zijn, een heel goede reis, we houden het verslag bij. groet P en Ma
  13. Margo:
    30 juli 2013
    He meiden heel veel plezier. Ik zal julli missen, maar kijk uit naar jullie ervaringen. Liefs oma Jeanne
  14. Tante Jose en Ome Wil:
    31 juli 2013
    Heel veel plezier - een goede vlucht - groeten aan de
    familie (haha) - we blijven jullie volgen
  15. Margo:
    2 augustus 2013
    Het meiden hoorde dat jullie goed zijn aangekomen geniet ervan dikke xxx oma jeanne
  16. Margo:
    2 augustus 2013
    Hoi meiden fljn dat jullie goed zijn aangekomen geniet ervan dikke kus oma jeanne