Extra nieuwsbulletin vrijdag 9 augustus 2013

9 augustus 2013 - Hluluwe, Zuid-Afrika

WE'RE STILL ALIVE!!!

We zijn even uit de lucht geweest wegens onvoorziene omstandigheden en geen internetmogelijkheden, maar ons reisverhaal is zeker niet gestopt. We zitten inmiddels in Hluhluwe en hebben net wat MB's kunnen kopen. Daarmee zullen we onze verslagen vanaf dag 5 uploaden. Foto's zal een probleem worden waarschijnlijk. We doen ons best. Jullie gaan het zien.
Jullie reacties, zoals die tot nu toe werden gegeven, hebben ons gestimuleerd deze loodzware reis toch voort te zetten en uitgebreid verslag te doen van onze ontberingen!.
Blijf dan ook vooral reageren en hou ons op de hoogte van wat júllie bezig houdt zoals herkenning van onze ervaringen, maar ook uitzicht op konijnen, muggenjacht op de Veluwe, de logeerpartij van Beer, Bloem en Snowy, het relaas van Teun en Baily, etc. Ook dat boeit de big Six!

1. Bianca:
    9 augustus 2013
    Ik heb weer genoten van jullie verhalen en sommige dingen zie ik ook echt voor me haha. René nog proficiat met je verjaardag Xxx. Nou op naar het volgende verhaal ik kan nie w8tuuuuuu
  2. De Peinemannetjes:
    10 augustus 2013
    Hoi big six, hier ook even een reactie vanuit Italie. Ook wij hebben te kampen met slecht of geen internet verbinding. Maar kreeg net jullie spannende verhalen door. Wat een mooieavonturen allemaal! Hier afgelopen nacht zeer onstuimig weer, windkracht 10 aan het meer! Diverse boten gezonken... Maar de lucht is nu weer mooi azzuri blauw. Heel veel mooie en nieuwe avonturen toegewenst. Ciao!
  3. Wim Brenda en Jaimy:
    10 augustus 2013
    Hallo baasjes, vandaag erg lekker geslapen heb een nieuw mooi matje in mijn bench gekregen net als Bailey en een lekker bot das pas smullen.
    Heb hier in Tilburg alle vrouwtjeshonden begroet en de mannetjeshonden de schrik op het lijf gejaagd zodat ze niet te dicht in de buurt van Bailey komen
    We spannen echt samen ook tegen Nikita die weet het nu helemaal niet meer met 2 van die taddesjacken in huis maar komt goed.

dike woef en lik Teun en Bailey
  4. Wim Brenda en Jaimy:
    10 augustus 2013
    Misschien is het soms warrig want dan schrijf ik een bericht en dan Teun maar de naam wijzigt nog eens maar jullie zullen wel snappen van wie het berichtje is ook al zullen jullie op een grote roze afrika wolk zitten.
    Zag nog wel de notitie dat jullie Hand made souveniertjes hadden gekocht ???
    Ik vind het heerlijk om jullie verhalen te lezen zie het ook zo voor me kan het me precies voorstellen hoe het gaat.

Ga nu even verder want Jaimy vertrekt samen met Joyce vannacht/morgenochtend naar Amerika voor een kleine 3 weken, ben ook zeer benieuwd naar haar ervaringen en indrukken is weer helemaal iets anders mijn kleine/grote meid zover weg maar gaat zeker helemaal goed komen.

dike xxx van ons
  5. Tante Jose en Ome Wil:
    10 augustus 2013
    Gelukkig zijn jullie weer online, we dachten al dat jullie waren
    opgegeten door de leeuwen.
    Gelukkig - gelukkig
    We genieten van jullie verhalen en moeten deze straks maar
    uitgeven als een boek
    Leuk voor jullie dat je dat toch maar allemaal mag meemaken
    Hier op de Lage Witsie is alles o.k. en we blijven jullie verhalen volgen ook al reageren we niet op ieder bericht
    Groetjes aan iedereen
  6. Margo:
    10 augustus 2013
    Hoi luitjes alles goed hier wat moeder puffen want het was hier zo heet 37graden ben weer benieuwd naar jullie verhalen en foto,s dat is erg mooi hopelijk gaat jullie reis weer grandioos verder ben blij dat ik dit zo kan volgen heel veel liefs en zes dikke kussen xxx xxx oma
  7. Jolanda, Hans en Mylène:
    11 augustus 2013
    Hey meisjes,
    Gisteravond zijn wij terug gekomen in Nederland na een heerlijke zeilvakantie rondom Lefkas! Jullie blogs en foto's tot nu toe hebben we net gelezen en bewonderd. In een woord: WAUW! We vinden het zo gaaf dat jullie ons laten meegenieten. Vanaf nu volgen we jullie weer op de voet! liefs van de Lesschers.
  8. Margo:
    12 augustus 2013
    Hoi meisjes het is al laat kwart voor twee kon niet slapen en dacht aan jullie en jaimy zit ook al in Amerika gaat het toch wel goed bij jullie is het niet te zwaar kijk maar heel goed uit vind het leuk dat ik het ook kan volgen wens jullie nog heel veel plezier enbedankt dat we zoveel moois kunnen zien veel liefs hvj xxx xxx oma
  9. Yvonne & jan:
    12 augustus 2013
    hey meiden, gaaf alle verhalen en foto's. We genieten ervan en zo te lezen jullie al helemaal. Nog heel veel plezier, links blijven rijden en heel veel zien, grz Y&J