Het weer viel hartstikke mee vandaag!

21 juli 2014 - Ossiach, Oostenrijk

Omdat de voorspelling in de middag regen was, stond er deze ochtend een bergwandeling op het programma. Aan de overkant van het meer moesten we zijn om de skilift naar boven te nemen. Eerst tot het mittelststation. Daar was van alles te beleven, de meiden zijn hier met een soort kart over een houtenbaan naar beneden komen racen. Dat was weer eens wat anders als zomerrodelen.

Na de afdaling van de dames zijn we verder gegaan met de skilift naar de top van de berg en hebben we gekozen voor een wandelroute van ca. 3 uur. Gelukkig was het weer prima voor een bergwandeling, niet te warm en zelfs af en toe een zonnetje. Het weer viel dus reuze mee.

Halverwege kwamen we bij een bergmeertje waar de meiden nog even met de blote pootjes in het meer hebben gestaan. Na het eten van een lekker broodje zijn we weer verder gegaan met onze afdaling. Al met al zijn we zo'n drie uur onderweg geweest. Het was een prima wandeling.

Op weg terug naar de camping eerst even boodschappen doen voor het avondeten en dan toch maar een afdaling op de rodelbaan voor de drie dametjes. Toch ook wel leuk!

Morgen wordt even afwachten wat het gaat worden, de voorspelling is regen. We gaan het zien.