Reacties

Reacties 51 - 100 van 177

Naam Reactie Datum
Anja en Willemijn We gaan het weer met plezier volgen. Succes met alle… 14 jul. '14
Riet Peinemann Hoi dames Leuk om wat van jullie te horen Ik ga jullie… 14 jul. '14
Wim Brenda en Jaimy Hey meiden, dat gaat ook een leuk avontuur worden… 13 jul. '14
Monique Hallo dames, Leuk om weer een reisverhaal te volgen… 12 jul. '14
Julie en Peter Dat ziet er alvast goed uit,dames! We gaan met jullie… 12 jul. '14
Tante Jose en Ome Wil we gaan jullie volgen we wensen jullie nu al veel… 12 jul. '14
Trudy Meiden wat hebben jullie een pracht vakantie gehad,… 24 aug. '13
MANSI WELKOM thuis !! Wat een fantastische reis is dit geweest… 23 aug. '13
Wim Brenda en Jaimy lieve schatten, fijn om jullie allemaal weer heel… 23 aug. '13
Liek foutje ik zie dat jullie mooie reis er alweer opzit. 22 aug. '13
Liek familie doorzon op reis 22 aug. '13
Liek hello dames wat een spannende verhalen erg leuk om… 22 aug. '13
Sonja Welkom thuis!!! Wat een supermooie reis en belevenis!… 22 aug. '13
Monique hallo dames, Ook ik heb genoten van jullie reis! Leuk… 21 aug. '13
Ilonka Hoi allemaal, Liep net zoals mijn moeder ook achter… 21 aug. '13
Elles van Leeuwen 'Even' zo na m'n vakantie bijgelezen… 19 aug. '13
Elles van Leeuwen Wow! Wat maken jullie veel mee! En het blijft dus… 19 aug. '13
Tante Jose en Ome Wil We hebben genoten van jullie verhalen en prachtige… 19 aug. '13
Bianca Wat een bikkeltje ben je toch Puck. Wat een super… 18 aug. '13
Anneke,Ton Wat een schitterende reis en de fotooooooooos enorm,liep… 18 aug. '13
Jolanda, Hans en Mylène Intens genoten hebben we van jullie blogs. De foto's… 18 aug. '13
Margo Hallo puck gaat het al weer een beetje beter met je… 18 aug. '13
Jolanda wat eenmooi reisverhaal hebben jullie prachtige foto,s… 17 aug. '13
MANSI Wat een SUPER mooie foto's. Echt indrukwekkend… 17 aug. '13
MANSI Geweldig Nini. Weten wanneer je je podium moet pakken… 17 aug. '13
MANSI Auw ! Beterschap stoere Puck !!! X van ons. 17 aug. '13
Margo Kon even niet verder doe puck een hele dikke kus van… 17 aug. '13
Margo Kon even niet verder niet leuk voor puck en jullie… 17 aug. '13
Wim Brenda en Jaimy hey zus, kijk maar uit dat ze je daar niet houden… 17 aug. '13
Wim Brenda en Jaimy hey schattekes, wat een super reis en die foto's… 17 aug. '13
Margo Hallo allemaal ik lees net het verslag van gisteren… 17 aug. '13
Wim Brenda en Jaimy hey dames, dat klinkt erg lekker om zo even te relaxen… 17 aug. '13
Wim Brenda en Jaimy hey mijn suikernichtje wat een pech zeg, maar wat… 17 aug. '13
Paulien Nog even genieten en extra kusje voor Puck. Goeie… 17 aug. '13
Monique juist de laatste serie foto's bekeken............prachtig!!!… 17 aug. '13
Monique hallo dames! geniet van de laatste dagen, Puck laat… 17 aug. '13
Mariska Wat hebben jullie mooie dingen gezien op deze super… 17 aug. '13
Gijs Balen Puck, maar wel een stoer verhaal! Ik hoop dat… 17 aug. '13
Gijs Balen Puck, maar wel een stoer verhaal! 17 aug. '13
Monique Beterschap!!!! 16 aug. '13
Jet en Astrid Jeetje dames, wat een verhalen. Erg leuk om te lezen.… 16 aug. '13
Paulien Nog meer verborgen talenten 16 aug. '13
Trudy Weer complimenten voor het leuke schrijven, en de… 16 aug. '13
Trudy Wat een gave foto Jeanine, hoe die gemaakt is hoor… 16 aug. '13
Erika vd Zon Wat een gave vakantie zeg. Wij zijn ook wezen wildspotten… 15 aug. '13
Gijs Wat een mooie reis, het is als een droom. Wij zijn… 15 aug. '13
Margo Leuke foto,s weer van dag twaalf zo zie je nog eens… 14 aug. '13
Jolanda wat een prachtigge fotos hebben jullie ,leuk om deze… 14 aug. '13
Anja en Willemijn Ha " meiden" we volgen de reis met veel… 13 aug. '13
Saskia Heniger Hoi Meiden, Eindelijk tijd gehad en voldoende internetverbinding… 13 aug. '13

« Vorige 1 2 3 4 Volgende »